Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine SENTERA.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina SENTERA.si, v nadaljevanju SENTERA.si, je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje SENTERA d.o.o. (v nadaljevanju podjetje).

ZALOGA IZDELKOV
Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Popolna posodobitev stanja zalog in cen se izvede vsak dan med 8. in 10. uro. Stanje zaloge se lahko dokončno zagotovi, ko podjetje odda zahtevo po nabavi k dobavitelju. Dopušča se možnost, da v času med oddajo naročila kupca v spletni trgovini in oddajo naročila podjetja dobavitelju, zaloga poide. V tem primeru podjetje ne more več zagotoviti dobave oddanega naročila in o tem kupca obvesti - v tem trenutku pa se izvede storno naročila, če se stranki ne uspeta dogovoriti drugače.

Ker je v spletni trgovini mogoče naročiti neskončno število oz. kosov enega artikla, je mogoče, da v predpisanem času ne bo mogoče dobaviti celotnega naročila. V tem primeru vzpostavimo stik z naročnikom in se o terminih dobave pogovorimo. Trgovina SENTERA si pridržuje pravico zahtevati delno ali celotno predplačilo za naročilo v večjih količinah, saj se tako zavaruje ob izrednem naročilu in povečanju zaloge.

CENE IZDELKOV
Naročanje v spletni trgovini SENTERA.si poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu.  Vse cene na straneh SENTERA.si so navedene v evrih ter že vsebujejo davek na dodano vrednost (če le to ni drugače zavedeno). Cene so predstavljene kot redne cene. Redne cene so cene, ki jih priporočijo proizvajalci oziroma dobavitelji in odražajo dejansko vrednost izdelkov. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100-odstotnega plačila z gotovino pred prevzemom blaga in vključuje spletni popust. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. 

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je shranjena na sedežu podjetja in kupcu na pisni zahtevek vedno dosegljiva. Zahtevek za ponovni izpis pogodbe kupec v pisni obliki pošlje na naslov sedeža podjetja ali preko elektronskega naslova info@sentera.si.

MOŽNOSTI PLAČILA
Gotovinsko plačilo
Plačilo z gotovino se lahko opravi pri osebnem prevzemu na prevzemnem mestu ali po povzetju na naslovu dostave blaga. Pri plačilu z gotovino ni dodatnih stroškov. 

Plačilo po predračunu 
Plačilo po predračunu je možno predhodno opraviti ne glede na način dostave blaga, tako pri osebnem prevzemu, kot tudi pri dostavi z dostavno službo. Pri plačilu po predračunu ni dodatnih stroškov. 

VARNOST
Zagotavljamo vam, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in v nobenem primeru posredovali ali prodali tretji osebi (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste tako odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.

AVTORSKE PRAVICE
Vsi članki, vodniki po nakupih in oglasi so last njihovih avtorjev in se jih brez dovoljenja ne sme razmnoževati.

VRAČILO BLAGA
Pri nakupu blaga prek spletne trgovine ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči (na trgovina@sentera.si, preko običajne pošte na naš naslov), da odstopa od pogodbe. Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v originalni embalaži ter v nespremenjeni količini na svoje stroške odposlati ali dostaviti podjetju v tridesetih (30) dneh po sporočilu od odstopa pogodbe. Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago izvengarancijsko uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen če je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec / prejemnik to takoj sporočil podjetju, dostavljavcu ali trgovcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Izvengarancijska vrnitev prejetega blaga podjetju v štirinajstih (14) dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. 

Vračilo blaga ni mogoče pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (ZVPot, člen 43.č). Za odprtje varnostnega pečata se šteje pretrganje ovojne folije ali uničenje varnostne nalepke pri serijski številki. 

Če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago v zakonskem roku vrnil nepoškodovano, v originalni embalaži in nespremenjeni količini, mu bo podjetje v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 30 dneh od prejetja vrnjenega blaga, vrnilo že plačano kupnino. 

Pri vračilu blaga bodite pozorni na naslednje stvari: 

• previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen; 
• če artikel vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte artikel na vpogled referentu; 
• pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem pri artiklih artikli, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji, ...); 
• v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev, dokler niste prepričani o ustreznosti artikla za svojo uporabo; 
• nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine); 
• prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija ter registracija programske opreme nista bili opravljeni; 
• ne odpirajte artiklov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema); 
• vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za vračilo, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin); 
• vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam; 
• odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje,zobne ščetke) so vakumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.

GARANCIJA
Vsi izdelki v prodaji imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki mora biti priložen vsakemu izdelku ali pa je vsebovan na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi kopije računa. Garancija praviloma ne velja za potrošni material, baterije, Ni-Cd in NiMH baterije ter akumulatorje, žarnice, diskete, optične medije, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, ipd. 

Garancija ne velja za avdio in video posnetke ter računalniške programe, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Za odprtje varnostnega pečata se šteje pretrganje ovojne folije ali razkritje serijske številke. 

Podatek o garanciji je naveden tudi na strani posameznega artikla. Če tega podatka ni, artikel nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V tem primeru nas kupec lahko kontaktira, da mu sporočimo aktualne podatke.

REKLAMACIJA
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

ODVEZA ODGOVORNOSTI
Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko jih potrdi komercialist s strani SENTERA.si. 

Spletna trgovina SENTERA.si deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost. 
Ob ponovni dobavljivosti artikla ne moremo garantirati enake cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje, ker so cene v veliki meri odvisne od dobaviteljev. 
Vse slike artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti artiklov. 
Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.

PLAČILNI POGOJI
Za artikle, pri katerih je rok dobave daljši od 15 dni in artikle, ki so določeni s strani komercialista, je plačilo po predračunu ali prek spletne banke edini možen način plačila! 

Plačilo po povzetju 
Pri plačilu po povzetju naročeno blago plačate ob prevzemu na dogovorjenem naslovu. Plačilo po povzetju je možno z gotovino in v primeru dostave po dostavni službi GLS tudi s plačilnimi karticami. 

Plačilo ob osebnem prevzemu na prevzemnem mestu 
Pri plačilu ob osebnem prevzemu na sedežu podjetja SENTERA d.o.o., Partizanska cesta 11, 2390 Ravne na Koroškem, morate prej opraviti naročilo v spletni trgovini (s tem vam zagotovimo spletno ceno in potrdimo zalogo). 

Za podrobnejše informacije o plačilu na obroke povprašajte komercialiste na telefonski številki 0590 12 200 ali info@sentera.si. 

Plačilo po predračunu / preko spletne banke 

Pri izbranem plačilu po predračunu ali preko spletne banke vam bomo po elektronski pošti poslali predračun s plačilnimi podatki. Ko plačilo predračuna prispe na naš račun, steče postopek dobave v dogovorjenem roku.

Pogoji in splošne določbe in informacije o registraciji
1. Registracija 
• Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku. 
• Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. 
• Za potrebe poslovanja SENTERA d.o.o. (v nadaljevanju upravitelj) zbira naslednje podatke: 
- ime in priimek, 
- naslov in kraj bivanja, 
- naslov elektronske pošte, 
- uporabniško ime, 
- geslo v šifrirani obliki ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletnem mestu SENTERA.si. 
• Z registracijo uporabniki soglaša s prejemanjem obvestil na navedeni elektronski naslov, vendar ne več kot pet obvestil mesečno. V obvestilih bodo registrirani uporabniki obveščeni o posebnih ugodnostih in rolex replika saat akcijah, prejemali bodo promocijske kode za dodatne ugodnosti, predstavitve novih izdelkov in obvestila o aktualnih nagradnih igrah. Z registracijo je omogočen tudi enostavnejši in hitrejši nakup, saj vam osebnih podatkov ne bo potrebno vedno znova vpisovati v obrazec za oddajo naročila. 
• Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ne odgovarjamo. 

2. Varovanje podatkov 
Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, ki mu posvečamo izredno pozornost. Upravitelj spletne trgovine SENTERA.si, SENTERA d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB-1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. 

3. Izjemno razkritje osebnih podatkov 
Podatki, ki jih zbira in obdeluje upravitelj spletne trgovine SENTERA.si, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je takšno ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov upravitelja. 

4. Varnost 
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Upravitelj se pri tem zavezuje, da bo zaščitil vašo zasebnost.